

Categorieën

Honingproducten / Koninginnebrij

Voor uw koninginnebrij moet u in onze winkel zijn. Het bestaat uit allerlei stoffen die uw lichaam een boost geven en werkt op lange termijn een positieve invloed uit. De effecten zijn zowel goed voor uw lichaam als voor uw psyche. Heeft u bijvoorbeeld last van moodswings of infecties? Daar helpt koninginnebrij ook bij.

Weergave:

Bezig met laden...

Laat koninginnebrij uw gezondheid verbeteren

Het zit vol essentiële voedingsstoffen die goed doen aan uw gezondheid. Het heeft zelfs een geschiedenis die helemaal tot de traditionele Chinese geneeskunde rijkt. Ook helpt het bij de bestrijding van hart- en vaatziekten, net zoals het helpt met uw bloeddruk te verlagen. Het heeft zelfs nog veel meer voordelen, zoals therapeutische toepassingen. Volgens de Chinese geneeskunde is het voldoende om één tot twee gram per dag in te nemen van het bijproduct van honing.

Koop uw koninginnebrij in onze shop

Bij Het Imkerhuis van Ongeval bij Ninove vindt u zowel capsules als zuivere koninginnebrij. Zo kunt u kiezen hoe u het inneemt en wat het gemakkelijkste is voor u. Misschien wilt u wel een cadeaubon geven aan een vriend of vriendin. U vindt koninginnebrij van uitstekende kwaliteit bij ons. Zoekt u een ander honingproduct dat antibacterieel werkt? We bieden ook het product propolis aan. Twijfel niet langer en koop uw koninginnebrij bij ons! Contacteer ons bij vragen op het contactformulier of stuur een e-mail naar info@hetimkershuis.be!